توصیف پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترای تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاههای دولتی از سا

چهارشنبه 26 تير 1398
14:47
بک لینک 09125879258


پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1377

پدیدآور: رویا طالبی استاد راهنما: محمد امین شامخی

دانشگاه تربیت معلم تهران، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی






در این تحقیق سعی شده است اطلاعات مربوط به پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکترای رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاههای دولتی تا پایان سال 1375 مورد بررسی قرار دهد.



[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بررسی اجمالی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه اصفهان

چهارشنبه 26 تير 1398
14:47
بک لینک 09125879258


پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1362

پدیدآور: حبیب الله گلابی استاد راهنما: حسین نجف دری

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی






این پایان نام یک کار اطلاع رسانی است و موضوع آن بررسی اجمالی پایان نامه هایی است که در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه صهفان از آغاز تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 81-80 مورد دفاع قرار گرفته اند. هدف از انجام این کار دو چیز است : 1- نگاهی نقادانه به مجموعه آنچه که در دوره های عالی رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه اصفهان - به عنوان یک نمونه از بین تمام دانشگاههای ایران - انجام گرفته است و یافتن پاسخ این پرسش که آیا آموزش ادبیات فارسی در نظام آموزش عالی متناسب با نیازهای فرهنگی که در هزاره سوم میلادی فراروی ملت ایران قرار دارد هست یا نه؟ 2- تهیه یک منبع برای مراجعه دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری که هم از انتخاب موضوعاتی که قبلا در دو دانشگاه اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد تا تاریخ فوق انجام شده است خودداری نمایند و هم منبعی برای گرفتن ایده و انتخاب موضوعات جدید در اختیار داشته باشند. تمام پایان نامه به شش بخش تقسیم شده است که به استناد اصل الفضل لالمتقدم. بررسی های پایان نامه ها به ترتیب زمان دفاع در گروه خود آورده شده است. بخش اول با عنوان موضوعات عام ادبی به طور اجمال 21 عنوان پایان نامه را مورد بررسی قرار داده است. بخش دوم با عنوان تصحیح متون ادبی مشتمل بر بررسی اجمال 25 متن ادبی که توسط دانشجویان تصحیح گردیده و دو مورد آن مربوط به پایان نامه دکتری است. بخش سوم با عنوان شرح متون ادبی به بررسی اجمالی 12 مورد پایان نامه هایی پرداخته است که اشعار شعرا را شرح نموده اند. عنوان بخش چهارم فرهنگها و فهرستها است که شامل 8 عنوان فرهنگ واژه ها و اصطلاحات است و سه مورد آن مربوط به فارغ التحصیلان مقطع دکتری می باشد. بخش پنجم به رشته زبان شناسی اختصاص دارد، در این بخش بررسی اجمالی 44 عنوان پایان نامه را که به توصیف زبانشناختی گویشهای ایرانی و سایر موضوعات زبانشناسی پرداخته ملاحظه می نمایید. بخش ششم با عنوان ضمائم شامل نمودارها، جدولها، فهرست عمومی پایان نامه های رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه اصفهان و فهرست موضوعی پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه نجف آباد و همچنین معرفی مراکز اطلاع رسانی کشور و فهرست منابع و مآخذ می باشد.



[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بررسی مشکلات دانشجویان تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی در نگارش پایان نامه ها بر اساس دیدگاه دانشجویان و

چهارشنبه 26 تير 1398
14:47
بک لینک 09125879258


پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1396

پدیدآور: فرشته پوراحمدی استاد راهنما: سامان عبادی استاد مشاور: نورالدین یوسفی

دانشگاه رازی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی






پژوهش حاضر با هدف بررسی مشکلات دانشجویان تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی در نگارش پایان نامه بر اساس دیدگاه دانشجویان و اساتید انجام شد. به این منظور 40 دانشجوی تحصیلات تکمیلی و 10 استاد راهنما از 5 دانشگاه شامل دانشگاه علامه طباطبایی تهران، دانشگاه خوارزمی تهران، دانشگاه شهید رجایی تهران، دانشگاه ایلام ایلام و دانشگاه رازی کرمانشاه شرکت کردند. اطلاعات کیفی از طریق مصاحبه نیمه ساخت جمع اوری شد. نتایج این پژوهش نشان داد که اساتید 7 چالش اصلی در نگارش پایان نامه را عنوان کردند. ان چالش ها رتبه بندی شدند مانند عدم داشتن دانش تحقیق، زمان، استاد راهنما، عدم علاقه، دانشگاه، منابع و مسائل مالی. علاوه بر این نتایج این پژوهش نشان داد که دانشجویان تحصیلات تکمیلی 10 چالش اصلی در نگارش پایان نامه را عنوان کردند. ان ها رتبه بندی شدند مانند عدم داشتن دانش تحقیق، زمان، استاد راهنما، عدم علاقه، منابع، دانشگاه، عدم همکاری شرکت کننده ها، پیدا نکردن مقالات مرتبط، مسائل مالی و مسافت. مفاهیم و کاربرد‌های نتایج پژوهش برای دانشگاه دانشجویان اساتید راهنما در این مطالعه مورد بحث واقع می‌شود. در نتیجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی و اساتید درمورد چالش های اصلی نگارش پایان نامه با یکدیگر توافق نظر دارند اگرچه دانشجویان تحصیلات تکمیلی زبان موارد بیشتری را عنوان کردند.



[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تحلیل محتوا و روند پایان نامه های کارشناسی ارشد گرایش مدیریت ورزشی در استان خراسان بزرگ

چهارشنبه 26 تير 1398
14:47
بک لینک 09125879258


پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1395

پدیدآور: مسعود رضایی کهن استاد راهنما: مهدی طالب‌پور استاد مشاور: زهرا میرزازاده

دانشگاه فردوسی مشهد، پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی






هدف این تحقیق‌‌‌، بررسی وضعیت کمی کلیه پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی و تعیین روند آنها در دانشگاه‌های آزاد و سراسری استان خراسان بزرگ می‌باشد. در این تحقیق از روش توصیفی و تحلیل محتوا استفاده شده است. ابزار جمع آوری اطلاعات تحقیق، چک لیست استاندارد درباره ویژگی‌های کمی پایان‌نامه‌ها بود. در تحقیق حاضر تمامی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی در 4 دانشگاه‌‌‌: فردوسی مشهد، آزاد مشهد، حکیم سبزواری و بیرجند مورد ارزیابی قرار گرفت (مجموعاً 141 پایان‌نامه از سال 1380 الی 1392) که با توجه به حجم کم جامعه، نمونه آماری برابر با جامعه آماری در نظر گرفته شد (141=n =N)‌‌‌. پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی بر اساس دانشگاه، سال دفاع، گرایش، ابزار مورد استفاده، روش تحقیق و روش‌های آماری پارامتریک و ناپارامتریک مورد بررسی قرار گرفتند. داده‌ها بصورت توصیفی (درصد) و آزمون خی دو در سطح معنی داری (05/0≤ p ) تحلیل شدند. نتایج تحقیق نشان دادند که دانشگاه آزاد بیشترین پایان‌نامه ( 35/50 %) و دانشگاه حکیم سبزواری کمترین پایان‌نامه ( 83/2% ) ثبت شده را داشتند. همچنین بترتیب در سال‌های 90،91 و 92 با فراوانی 14، 25 و 31 پایان‌نامه‌‌‌، بیشترین پایان‌نامه ثبت شده بود. بیشترین پایان‌نامه در حوزه رفتار سازمانی ( 2/53 %) و کمترین پایان‌نامه در حوزه‌های رویداد ورزشی (4/1 %) و کارآفرینی (4/1%) بود. بیشترین روش تحقیق استفاده شده در پایان‌نامه ها، روش تحقیق توصیفی-همبستگی با سهم (44%) بود. بیشترین میزان استفاده از نرم افزارهای آماری هم، به نرم افزار spss تعلق داشت (65 %).کلمات کلیدی: پایان‌نامه، دانشگاه‌های خراسان بزرگ، تحلیل محتوا



[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تحلیل استنادی پایان‌نامه‌های دکترای حرفه‌ای دامپزشکی از نظر استناد به پایان‌نامه‌های همین رشته

چهارشنبه 26 تير 1398
14:46
بک لینک 09125879258


پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1374

پدیدآور: نادر سبکتکین استاد راهنما: مهری ذاکریان

دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم انسانی






جهت انجام این پژوهش از روش توصیفی تحلیلی استفاده شده است . یافته‌ها از طریق مشاهده حضوری پایان‌نامه دکترای حرفه‌ای دامپزشکی چهار دانشگاه تهران، شیراز، ارومیه، اهواز بدست آمده و با استفاده از نرم‌افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‌اند. تعداد 535 پایان‌نامه دکترای حرفه‌ای دامپزشکی که در فاصله سالهای 1371 تا1 1373 تدوین شده‌اند مورد تحلیل استنادی قرار گرفته‌اند از مجموع 29205 استناد صورت پذیرفته به منابع مختلف ، تعداد 847 استناد به پایان‌نامه‌های دکترای حرفه‌ای دامپزشکی بوده است که این میزان حدود 3 درصد از جمیع استنادهای به عمل آمده را شامل می‌شود. از تعداد 542 استناد و بدون احتساب موارد مکرر بالاترین میزان استناد به پایان‌نامه‌های دانشگاه ارومیه (حدود 27 درصد) اختصاص دارد و رویهم رفته قریب 17 درصد از پایان‌نامه‌های دکترای حرفه‌ای دامپزشکی مورد استناد قرار گرفته‌اند. به پایان‌نامه‌های دو دوره 1360 تا 1369 و 1370 به بعد بیشترین میزان استناد صورت پذیرفته است و در این میان به پایان‌نامه‌های نگاشته شده در دوره 1360 تا 1369 با 2526 درصد بالاترین میزان استناد به عمل آمده است همچنین میزان استناد به پایان‌نامه‌های غیر از دکترای حرفه‌ای دامپزشکی 210 مورد می‌باشد که شامل پایان‌نامه‌های دکترای تخصصی 030 درصد، 430 درصد و 260 درصد است و بطور متوسط هر پایان‌نامه دکترای حرفه‌ای دامپزشکی مورد بررسی به این قبیل پایان‌نامه‌های مربوط به علوم پزشکی بیش از 91 درصد از استنادها را در پایان‌نامه‌های مورد بررسی شامل شده و بیش از 64 درصد از مجموع پایان‌نامه‌های لاتین مورد استناد مربوط به پایان‌نامه‌های تدوین شده در کشورهای آلمان و هندوستان می‌باشند. تعداد 159 پایان‌نامه بیش از یکبار مورد استناد قرار گرفته‌اند که این رقم حدود 30 درصد از مجموع پایان‌نامه‌ها می‌باشد و در باب تعیین پایان‌نامه‌های هسته تعداد 19 پایان‌نامه بین 5 تا 14 بار مورد استناد واقع شده‌اند.



[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ارزیابی کیفیت پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی دانشگاه شهید باهنر کرمان

چهارشنبه 26 تير 1398
14:46
بک لینک 09125879258


پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1395

پدیدآور: فاطمه سادات مهدوی استاد راهنما: مهرانگیز علی‌نژاد

دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشکده ادبیات و علوم انسانی






چکیده:هدف این پژوهش ، ارزیابی کیفیت پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید باهنر کرمان بود. این پژوهش، از بعد هدف، کاربردی و از نظر روش گردآوری داده‌ها، از نوع پژوهش‌های توصیفی- تحلیل محتوا و با رویکرد کمی کیفی بود. جامعه آماری این پژوهش پایان‌نامه‌های بخش علوم تربیتی در چهار گرایش مدیریت آموزشی، تحقیقات آموزشی و برنامه‌ریزی آموزشی و برنامه ریزیدرسی تشکیل‌شده است که شامل 263 پایان‌نامه است و از این تعداد، با استفاده از فرمول کوکراین 105 عدد به‌عنوان نمونه با روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای ساده انتخاب شدند. ابزار جمع‌آوری داده‌ها فهرست وارسی محقق ساخته بود که روایی آن توسط چند تن از کارشناسان و متخصصان 87/0 تعیین شد و پایایی آن از فرمول اسکات با ضریب توافق 90 صدم به دست آمد. جهت تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از نرم‌افزار SPSS23استفاده شد و از آمار استنباطی آزمونt تک نمونه‌ای و آزمون میانه ویلکاکسون به بررسی تفاوت میانگین و میانه متغیرهای پژوهش با میانگین و میانه مبنا و با تحلیل واریانس یک‌طرفه به بررسی مقایسه میزان متغیرهای پژوهش برحسب گرایش تحصیلی دانشجویان پرداخته شد. یافته‌های پژوهش نشان داد کیفیت پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید باهنر کرمان بالاتر از حد متوسط(5/3 از 5) است. همچنین معیارها و موازین علمی در بعد محتوایی و صوریبه‌جز در بخش‌های: کلیدواژه، پیشینه تحقیق و پیوست‌ها، در دیگر بخش‌هایپایان‌نامه‌های موردبررسی، رعایت شده بود. در پایان می‌توان نتیجه گرفت که وضعیت کنونی پایان‌نامه‌های گروه علوم تربیتی تا وضعیت مطلوب فاصله کمی دارد اما لازم است با انجام بررسی‌های دیگر مشخص گردد برای رفع این فاصله چه راهکارهایی باید اندیشید.



[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بررسی شیوه های هدفمندسازی پایان نامه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

چهارشنبه 26 تير 1398
14:46
بک لینک 09125879258




پارسای داخل کشور دکتری تخصصی (PhD) 1395

پدیدآور: مژگان خان بابازاده قدیم استاد راهنما: عادل زاهدبابلان استاد مشاور: مهدی معینی کیا استاد مشاور: عباس نقی‌زاده باقی

دانشگاه محقق اردبیلی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی






هدف این پژوهش بررسی شیوه‌های هدفمندسازی پایان‌نامه‌های دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل میباشد. به همین منظورکلیه معاونان و مدیران پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و کلیه پایان‌نامه‌های دفاع شده دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالهای 1390 تا 1393 نمونه های این پژوهش را تشکیل می دهند. روش پژوهش از نوع روش آمیخته بود و از روشهای تحقیقات کیفی و کمی مختلفی در این مطالعه استفاده گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای آمار توصیفی و استنباطی بااستفاده از نرم افزار spssنسخه 22 استفاده شد. بر اساس نتایج به دست آمده مجموعاً 225 مولفه به عنوان مولفه‌های هدفمندی و وضعیت مطلوب یک پایان‌نامه شناسایی گردید. نتایج نشان داد دربعضی از شاخص‌های مرتبط با ورودی پایان‌نامه نظیر رتبه علمی استاد راهنما، رتبه علمی داوران و سرمایه، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از وضعیت مطلوب برخوردار بوده ودر بقیه شاخص‌های ورودی شکاف معنی‌داری بین وضع موجود و وضعیت مطلوب مشاهده شد. در شاخص‌های مرتبط با عوامل فرایندی نیز نتایج نشان داد 78% فرآیندهای مورد نظر در سه بخش فرآیند انتخاب و تصویب موضوع، فرآیند نگارش و ساختار و فرآیند دفاع در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رعایت شده و 22% از این فرآیندها در آیین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به پایان‌نامه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل وجود نداشت یا رعایت نشده بود. همچنین در عوامل مربوط به خروجی نتایج نشان داد در اکثر مولفه‌های مربوط به این بخش از سیستم، شکاف معنی‌داری بین وضع مطلوب و موجود وجود داشت.بیشترین شکاف معنی‌دار در روش پژوهش و بیان روش تحلیل داده‌ها مشاهده شد. در کل، فصل سوم پایان‌نامه ضعیف‌ترین بخشبود و قسمت مربوط به کتاب‌نامه، فهرست شکل‌ها و جداول قوی‌ترین بخش بودند. در مجموع می‌توان گفت که وضعیت پایان‌نامه‌های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هنوز با وضعیت ایده ال فاصله دارد. نتایج این پژوهش حاکی از این است که با رویکرد سیستمی به پایان‌نامه و توجه توأمان به تمام مولفه‌های شناسایی‌شده به عنوان عناصر سیستم پایان‌نامه، میتواند در رسیدن به وضعیت مطلوب موثر باشد.



[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ملاک‌های انتخاب موضوع پایان‌نامه دانشجویان کارشناسی ارشد علوم تربیتی و روانشناسی

چهارشنبه 26 تير 1398
14:45
بک لینک 09125879258


پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1395
پدیدآور: سارا خدابنده لو استاد راهنما: مرتضی طاهری استاد مشاور: علی خورسندی
دانشگاه علامه طباطبائی





چکیدهحاصل کار دانشجو به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را می‌توان در پایان نامه او جست و جو کرد. نگارش پایان نامه یکی از مهم ترین عملکردهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که موفقیت در نگارش آن نشان دهنده توانمندی دانشجو در رشته تحصیلی خود است. از دشوارترین مراحل در نگارش پایان نامه که اولویت اول را به خود اختصاص داده است انتخاب موضوع پژوهش است و بسیاری از دانشجویان را در همان ابتدای راه دچار چالش و سردرگمی می‌کند. از آنجا که وجود معیارهای مشخص برای انتخاب موضوع پایان نامه و اطلاع دانشجویان از این معیارها آنها را در روند انتخاب موضوع پایان نامه می‌تواند یاری کند در این پژوهش سعی شده است با بررسی پژوهش‌های صورت گرفته معیارهای انتخاب پایان نامه از دیدگاه‌های متفاوت مطرح شود. در ادامه به این بررسی اکتفا نشده و با توزیع پرسشنامه ای که 15 معیار در آن مطرح شده است سعی شده مهم ترین معیارهای انتخاب موضوع پایان نامه از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی1395-1394 تحصیل کرده اند شناسایی شود. این پژوهش با مشارکت 120 نفر از دانشجویان که با روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب شده اند، انجام شد. نتایج حاصل از پرسشنامه‌های توزیع شده در بین دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی نشانگر آن است که از میان 15 معیار انتخاب موضوع پایان نامه، معیار مورد علاقه بودن موضوع بیشترین اهمیت و معیار پیشنهاد موضوع توسط یکی از اعضای هیئت علمی کمترین اهمیت را برای دانشجویان داشته است. در ادامه پژوهش حاضر ملاک‌های انتخاب استاد راهنما و منابع انتخاب موضوع پایان نامه و میزان رضایت دانشجویان از تجارب دوره کارشناسی ارشد بررسی شده است.واژه‌های کلیدی: پایان‌نامه، انتخاب موضوع، استاد راهنما، تحصیلات تکمیلی.


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قیمت‌گذاری عرضه‌های عمومی اولیه: ترکیب شبکه‌های عصبی مصنوعی و الگوریتم ژنتیک

چهارشنبه 26 تير 1398
14:19
بک لینک 09125879258

هدف کلی این پژوهش ایجاد ابزار پیش‌بینی مناسب جهت قیمت‌گذاری عرضه‌های عمومی اولیه بوسیله شبکه‌های عصبی و الگوریتم ژنتیک است. چارچوب نظری این مطالعه بر اساس نظریه عدم تقارن اطلاعاتی می‌باشد. اگرچه ادبیات قیمت‌گذاری عرضه‌های عمومی اولیه، گستره‌ی‌ وسیعی از علایم ممکن را معرفی می‌کند، تعداد کمی از این علایم، تأثیر بااهمیتی بر کارایی پیش‌بینی دارند. نتایج پژوهش نشان می‌دهد ترکیب شبکه‌های عصبی با الگوریتم ژنتیک به منظور انتخاب متغیرهای بهینه، قدرت پیش‌بینی را به طور محسوسی افزایش می‌دهد.


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

رابط? میان برخی ساز و کارهای حاکمیت شرکتی و عدم تقارن اطلاعاتی درشرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق

چهارشنبه 26 تير 1398
14:19
بک لینک 09125879258

در این تحقیق، ارتباط میان تغییرات نقدینگی بازار(تغییرات اختلاف قیمت پیشنهادی خریدو فروش سهام وعمق بازار) دراطراف اعلامیه‌های سود به عنوان نماینده عدم‌تقارن اطلاعاتی و نسبت مدیران غیرموظف هیات‌مدیره، درصد مالکیت سرمایه‌گذاران نهادی و واحد حسابرسی داخلی به عنوان سازوکارهای حاکمیت شرکتی در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال‌های 83تا86 آزمون شده است. برای بررسی روابط از آزمون همبستگی پیرسون و یو مان ویتنی، برای حسابرسی داخلی و همبستگی اسپیرمن و آزمون تاو کندال بی، برای نسبت مدیران غیر موظف هیات مدیره ودرصدمالکیت سرمایه‌گذاران نهادی استفاده شد. نتایج حاصل نشان می‌دهد، میان واحد حسابرسی داخلی و نسبت مدیران غیرموظف هیات‌ مدیره و معیار‌های عدم ‌تقارن اطلاعاتی رابطه معناداری وجود ندارد. اما میان درصد مالکیت سرمایه‌گذاران نهادی و عدم ‌تقارن اطلاعاتی رابطه منفی معناداری وجود دارد. همچنین از طریق مقایسه سطح اختلاف قیمت پیشنهادی خریدوفروش سهام بعد و قبل از اعلام سود با استفاده از آزمون میانگین مقایسه دو رتبه مشخص شد که سطح عدم‌تقارن اطلاعاتی پس از اعلام سود نسبت به پیش از اعلام سود بیشتر است و این موضوع با تحقیقات پیشین مطابقت دارد.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک دانلود تک آهنگ خرید ملک در ترکیه خرید آنتی ویروس خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت ثبت برند و لوگو اخذ کد اقتصادی ثبت تغییرات شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت مسئولیت محدود نرم افزار حسابداری مجله خبری گلاسه دانلود آهنگ جدید سوالات استخدامی اموزش و پرورش گیفت کارت اپل خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]